Activitatea profesională este dedicată dezvoltării și implementării educației incluzive în RM. Mai bine de 12 ani realizează activitatea de cercetare în domeniul educației incluzive, inițial în cadrul Institutului de Științe ale Educației, ulterior în mai multe ONG-uri (Centrul ”Speranța”, CCF–Moldova, AO LUMOS Foundation Moldova). A participat în cadrul procesului de reformare a sistemului rezidențial de îngrijire a copilului la procesul de evaluare psihologică și socială a instituțiilor din sistemul rezidențial de îngrijire a copilului. Această muncă a inspirat spre cercetarea mai profundă a domeniului, care s-a dezvoltat într-o cercetare în cadrul studiilor doctorale, finalizată în 2013 cu obținerea diplomei de doctor în psihologie (Teza în psihologie socială ”Particularitățile psihosociale ale atitudinilor parentale față de copilul cu dizabilități”).
Este implicată în munca de formare profesională în domeniul educației incluzive, cu elaborare și livrare de curricula, conținuturi teoretico-aplicative diverselor grupuri de formabili: cadre didactice și manageriale, specialiști OLSDÎ, SAP, psihologi școlari, părinți.
De asemenea a participat la crearea și dezvoltarea serviciilor de educație incluzivă prin: implicarea în grupurile de lucru în vederea elaborării curricula de formare continuă în domeniul educației incluzive a cadrelor didactice, plus, a cadrelor didactice din învățământul preșcolar, a specialiștilor SAP; capacitarea echipelor instituțiilor cu practici incluzive în vederea dezvoltării competențelor profesionale, a specialiștilor SAP; elaborarea suporturilor metodologice în vederea implementării educației incluzive; prin crearea și dezvoltarea serviciilor de educație incluzivă în instituțiile din învățământul preșcolar.